FANDOM

Wprowadzenie Edytuj

Broforce jest grą platformową dla 1-4 graczy . W grze można niszczyć wszystko i wszystkich .

BroforceEdytuj

Image
Pobran

W Broforce fabuły prawie nie ma . Wiemy tylko tyle że musimy zabić szatana . W grę lepiej grać w minimum trzy osoby . 

Postacie - w grze będziemy grali ponad 32 postaciami z różnych filmów akcji takich jak rambo , commando , Matrix . Każda z postaci posiada trzy unikatowe zdolności . Pierwsza to zwykły atak jednak u blade będzie to cios srebnym mieczem a rambo karabinem , każda postać posiada inny cios . Drugi atak to atak specjalny np . McGuyver posiada wybuchowego kurczaka a indiana Jones rewolwer . Trzeci i ostatni atak to atak nożem , u Lwie Serce będzie to rzucanie mieczem a u predatora powieszenie z obdarciem skóry . 

Przeciwnicy - w grze jest dużo rodzai przeciwników . W pierwszym świecie są to terroryści , w drugim kosmici a w trzecim diabły . Terroryści mogą chować się za tarczami , mieć mini guny albo wysadzać się w powietrze i wiele więcej . Kosmici to bezrozumne stwory które atakują cie wręcz albo zmieniają graczy w kosmitów . Ostatnie są diabły są oni najcięższymi przeciwnikami . 

Bossowie - Są ciężcy do pokonania jednak są bardzo ciekawi np . ogromny kosmita , wyrzutnia ludzi itp.
Pobrane
 Poziomy - W grze jest dużo poziomów podzielonych na trzy światy . Pierwszy świat ma dużo terrorystów i wiele budowli do których przyłączone są łądunki wybuchowe. W drugim świecie kosmici walczą z terrorystami . Czasami grając w tym świecie nie wiemy czy jesteśmy w gnieździe kosmitów czy w jelicie grubym jakiegoś kosmity . Trzeci i ( mało w niego grałem ): ) ostatni świat jest bardzo ciężki jednak trzyma klimat piekielnych moczar . 

Mini gry , edytor plansz , gry od innych graczy - Mini gry są bardzo ciekawe na godzinne przerwy szkolne kiedy możemy z kolegą rozegrać jakąś mini grę . Gry są bardzo ciekawe np . Death match i Explosive run . Edytor plansz  pozwala nam stworzyć własną mini kampanię . W lobby możemy zagrać w jedną z kilku gier od innych ludzi . 

Demo -  gra posiada na stronie gry wersje demo .

Koniec Edytuj

Gra jest bardzo fajna na grę multiplayer 

Ocena 9/10

Więcej z Fandomu

Losowa wiki