FANDOM

WprowadzenieEdytuj

(na wstępie powiem że grałem w to tylko siedem dni więc jak coś pominąłem  to moja wina ) Don't Starve Together ma tryb multiplayer w którym są cztery tryby takie jak pvp . Gra jest połączeniem orginalnej wersji i dodatku Regin Of Giants . Pomimo tego że gra jest połączeniem innych części to sama wprowadza całkiem dużo orginalnych przedmiotów itp . Fabuła gry nawiązuje do układanki w której Wilson buduje kopie maszyny Maxwella z której wychodzą trzy postacie .

Together

Don't Starve TogetherEdytuj

Lol
Ghost
Multiplayer jest bardzo ciekawą funkcją w tej grze ponieważ można grać w trybie PvP albo współpracować z ludźmi z całego świata na serwerach lub w zwykłym co opie z przyjaciółmi . 

przedmioty - doszło niewiele przedmiotów ale są orginalne i ciekawe takie jak bicz.

Niestety nie zobaczyłem nowych potworów(oprócz śluzowcy) . Potwory oraz nowe pory roku z Regin Of Giants opisze w innym artykule .  

Emotki - tak jak w większości gier multiplayer emotki pozwalają nam bez słów oraz pisma wyrazić swoje uczucia np . zdenerwowanie , zdziwienie , pokazanie komuś że zrobił coś źle . 

Co opowe duszki - Każdy gracz w co opie może zmienić się w coś takiego po śmierci każda postać ma inny wygląd ducha . Jeżeli w formie ducha zbliżymy się do żywego gracza będziemy zabierać mu trochę punktów psychiki a w nocy oświetlać drogę . Po śmierci ( zmianie w ducha ) nasz szkielet i przedmioty będą leżeć w miejscu naszego zgony . Duchy nie mogą zbierać przedmiotów . Ducha można wskrzesić nowym przedmiotem który doszedł do tej gry czyli sercem wtedy nasza postać przyjmie materilaną formę i możemy wrócić do naszego miejsca śmierci i wziąść nasze przedmioty . Duch nie może umrzeć jednak jest wbrew pozorom całkowicie uzależniony od żyjącej osoby ponieważ po śmierci ostatniej żywej osoby wszyscy umrą całkowicie i kończy się nasza gra . 

KoniecEdytuj

Gra umila rozgrywkę nowymi przedmiotami , wydarzeniami , multiplayerem . Jednak jest tu mało dodatków a samo blokuje np. zejscie do jaskiń ale nagradza nam to nową rzeczą taką jak deszcz meteorytów

Ocena 7,5/10

Więcej z Fandomu

Losowa wiki