FANDOM

WprowadzenieEdytuj

Earth Taken 3 - Na razie jest to ostatnia część z serii Earth Taken . Na początku gry nie wiemy co stało się po wybuchu statku matki z naszym bohaterem  poprzednich części . 

Earth Taken 3Edytuj

637045450 ET3 screenshot01

Nowa część dodała wiele nowych rzeczy pierwsze co się rzuca w oczy to jest to że robimy własnego bohatera/bohaterkę . Jak zrobimy naszą główną postać zaczniemy grę w dziwnej kapsule . Obok nas są inni uśpieni ludzie . Nam udaje się obudzić i uciec z bazy kosmitów . Po uratowaniu Lucy spotykamy przyjaciela z przeszłych części gry czyli Johna . 

Otwarty świat - to nowy dodatek do gry . Jak wiemy w pierwszej i w drugiej części gry nie było otwartego świata . Jeśli nie mamy dużo racji żywnościowych na amunicje możemy pochodzić po świecie szukając jedzenia. Gra tak jak inne części posiada 11 chapterów jednak nie są one podpisane ponieważ po polu akcji danego chaptera później możemy chodzić bez przeszkód .

Transport - w grze możemy poruszać się metrem z punktu A do punktu B . Jest to pomocne ponieważ czasami dana lokacja jest zbyt napromieniowana i na piechotę nie da się przejść .

Automat - w nim możemy grać w grę i w nagrodę dostać trochę racji żywnościowych . Gra wzorowana jest na jednej grze tego studia .
Images (1)
Mech - mecha można użyć tylko w ostatniej misji . Jest on bardzo mocny posiada nieskończony laser podobny do tego z drugiej części . Kosmici też mogą mieć mecha.

W końcu jak uda nam się pokonać drugi statek matki na planecie nie jest już tak niebezpiecznie. Jednak ludzie nadal starają się przywrócić starą planetę.

KoniecEdytuj

Gra jest najlepszą częścią dla mnie i zasługuje na 

Ocenę 7,5/10

Więcej z Fandomu

Losowa wiki