FANDOM

398 164891502

WprowadzenieEdytuj

Hotline Miami - jest krwawą i brutalną strzelanką z lotu ptaka .

Hotline MiamiEdytuj

W Hotline Miami wcielamy się w człowieka który ma wizje a w tych wizjach widzi trzech ludzi w gumowych maskach zwierząt . Jednak najbardziej podejrzany był kogutogłowy Richard który dawał nam zadania do wykonania .

Bronie - w grze są dwa typy broni , palna i biała . Palna pozwala na zastrzelić przeciwników stojących daleko , jednak przez hałas przeciwnicy przychodzą szukać żródła hałasu . Biała jest cicha jednak jest konieczny jest kontakt fizyczny z przeciwnikiem jednak w niektórych miejscach jest jak w post apokaliptycznych grach , strzelasz i umierasz albo po cichu załatwiasz wszystkich z nienacka . Za broń mogą posłużyć na też własne pięści , drzwi , refleks i rozbudowany plan przejścia poziomu .

Maski i literki - w każdym poziomie nasz bohater musi ubrać jakąś maskę . Każda maska posiada swoją zdolność np.zabijanie przeciwników drzwiami . Połowę masek zdobywamy przechodząc poziomy fabularne , jednak drugą połowę trzeba poszukać lub wykryć . Litery znajdujemy jako małe piksele na mapie , po ułożeniu wszustkich liter wychodzi hasło nawiązujące do bonusowej fabuły .

KoniecEdytuj

Gra jest bardzo brutalną naparzanką jednak fabuła też jest bardzo dobra

8.5/10

Więcej z Fandomu

Losowa wiki