FANDOM

Wprowadzenie Edytuj

Strike Force Heroes 2 jest drugą częścią gry studia Sky9 . Akcja gry dzieje się po wydarzeniach z pierwszej części .

Pobrane 6

Strike Force Heroes 2 Edytuj

Na początku gry znajdujemy się na opuszczonej stacji kosmicznej która nagle zostaje zaatakowana przez organizacje Globex . Po wydostaniu się ze stacji musimy poszukać ludzi do stworzenia własnej grupy która ma postrzymać Globex .

Postacie - w grze tym razem jest 5 postaci . Pierwsza to mechanik który może budować różne maszyny pomagające mu w boju . Drugi jest najemnik który może posługiwać się broniami wybuchowy
Pobrane (2
mi , posiada też skille ułatwiające mu mordor przeciwników . Trzeci jest generał który posługuje się dwoma pistoletami ( licząc broń dodatkową to trzema pistoletami ) . Przed ostatni jest taran który pełni funkcje tanka z pierwszej części tylko on jest bardziej pod ofensywe i defensywe . Ostatni jest snajper , on różni się od zabójcy z pierwszej części tym że jest zrobiony na tylko na strzelanie z ukrycia a zabójca posługiwał się jeszcze bronią białą . 

Jackpot - niestety sklep jest trochę gorszy niż ten w pierwszej części więc najczęściej pomiędzy poziomami będziemy siedzieć w jackpocie który może nam dać trochę przedmiotów , pieniędzy i nowe wyglądy .

Wygląd - różni się od tego w pierwszej części gry , tutaj będziemy zdobywać nowe kamizelki i hełm wraz ze wzrostem poziomu a nowe skiny dostawać za grę w jackpocie . 

KoniecEdytuj

To są większość nowych rzeczy 

Ocena 8.5/10

Więcej z Fandomu

Losowa wiki