FANDOM

WprowadzenieEdytuj

Irmages

The Binding of Isaac Wrath of The Lamb Eternal edition jest dodatkiem do DLC Wrath of The Lamb . Gra dodaje na kilka przedmiotów z Rebirth .

The Binding of Isaac Wrath of The Lamb Eternal EditionEdytuj

Ten mały dodatek jest wbrew pozorom bardzo ciężki i wprowadza więcej akcji na nasze monitory .

Przedmioty - Większość nowych przedmiotów zostało zapożyczone z Rebirth jednak jest parę nowych przedmiotów które są tylko w tym dodatku .

Images (2)

Odmiany przeciwników - w tym dodatku niektórzy przeciwnicy mogą pojawić się w swojej eternalowej wersji , nie tylko dochodzi im więcej punktów hp i dmg , dostają też nowe ataki np . Larry . jr po zniszczeniu jego ciała sama głowa się porusza zostawiając za sobą krwawe plamy . Z takich przeciwników mogą wypaść eternal hearty , z bossów prawie zawsze wypada ( przynajmniej mi ) .

Images (10

Eternal chalange room - jest to nowy pokój w którym bierzemy przedmiot z angel roomu i walczymy z eternalnymi przeciwnikami . 

Hard mode - hard mode jest bardzo ciężki eternalowi przeciwnicy są w prawie każdym pokoju a bossy są najczęściej eternalowe . Za pokonanie jakiegoś bossa można dostać achiwmenty które są tylko w tym DLC .

KoniecEdytuj

DLC warte uwagi .

Ocena 8/10

Więcej z Fandomu

Losowa wiki